Boutique PR-bureau Comm2You haalt Arno Creve aan boord als medebestuurder
18 september 2023
Comm2You werd in januari 2023 opgericht door Bert Bouserie (42) en Joost Freys (41), twee experten in public relations en corporate communicatie met samen meer dan 40 jaar ervaring in de sector. De boutique-aanpak, met 24/7 directe lijnen tussen organisaties en het bureau, kent succes. Intussen werkt Comm2You al voor een dertigtal bedrijven en organisaties in diverse sectoren: van HR, vastgoed, verzekeringen en financiën, technologie tot non-profit, sport en toerisme.
Derde bestuurder
Met de komst van Arno Creve versterkt het boutique communicatiebureau zich met een derde bestuurder. Creve werkte de voorbije zes jaar in twee van ’s lands grootste pr-bureaus. Hij adviseerde en begeleidde er diverse organisaties op het vlak van externe en interne communicatie, in onder andere HR, gezondheid, sport, financiën en transport.
“Met Comm2You gaan we terug naar de essentie van public relations: een aanpak zonder omwegen, een journalistieke touch en een nauw contact met de klant. Arno past perfect in die filosofie. We zijn erg blij dat we met hem een van de grootste, jonge talenten in pr als partner mee aan boord halen om onze onderneming verder uit te bouwen. Met Arno maken we een brug met de aanstormende generatie en leggen we tegelijk de basis voor de toekomstige uitbouw van Comm2You. Dit najaar lanceren we bijvoorbeeld nog een compleet nieuwe dienst, waarin Arno een cruciale rol zal spelen.”
Bert Bouserie en Joost Freys, oprichters van Comm2You
“Verhalen vertellen op een nieuwswaardige manier: dat is waar ik elke dag naar uitkijk . Ik ben dan ook erg enthousiast om voortaan mee aan de kar van Comm2You te trekken en mijn passies voor sport, economie én communicatie dagelijks te kunnen combineren. Ook de filosofie en start-upmentaliteit van Comm2You spreken me enorm aan: what you see, is what you get.”
Arno Creve
Comm2You is gevestigd in het Brusselse Gare Maritime en helpt bedrijven, organisaties en hun CEO’s uit Vlaanderen, Brussel en Wallonië. met onder andere mediarelaties, copywriting, trainingen en assessments van (toekomstige) PR-managers en woordvoerders. Om de verdere groei van het jonge bureau te ondersteunen, zoekt het team nog extra versterking van een ervaren nieuwsbeest tegen begin 2024.
Comm2You lanceert assessments voor kandidaat-woordvoerders en PR-managers
Het Brusselse boutique PR-bureau Comm2You lanceert een nieuwe dienst waarmee het bedrijven en organisaties begeleidt in de zoektocht naar een geschikte toekomstige woordvoerder of persverantwoordelijke. Het gaat om een doorgedreven assessment die PR-professionals van a tot z test. “Dankzij een gebundelde ervaring van liefst 50 jaar op het vlak van public relations, woordvoerderschap én journalistiek helpen we om de geknipte persoon te vinden die de dagelijkse externe communicatie van een organisatie op zich zal nemen”, luidt het.
9 september 2024
Hoe communiceer je doelgericht over je beleidsplan?
In september moet je als erkende sportfederatie in Vlaanderen je beleidsplan indienen voor de komende vier jaar. Heldere communicatie is voor de meeste federaties een belangrijke pijler van dat plan. Om stakeholders te informeren, leden en clubs nauwer bij je federatie te betrekken of sponsors aan te trekken. Hoe communiceer je doelgericht in en over je beleidsplan? Onze experten van Comm2Sports geven vijf concrete tips.
20 maart 2024
Comm2You haalt ervaren woordvoerder aan boord als partner
Het Brusselse boutique PR-bureau Comm2You verwelkomt een nieuwe senior communicatiestrateeg in zijn team. Joachim Deman (34), voormalig woordvoerder van Rode Kruis-Vlaanderen, wordt ook partner en zal organisaties adviseren en begeleiden in hun externe en interne communicatie. Met zijn ruim 10 jaar ervaring in zowel PR-consultancy als woordvoerderschap brengt Deman een stevige dosis kennis en vakmanschap aan boord. En dat in het bijzonder op het vlak van communicatie voor non-profitorganisaties, wetenschapscommunicatie en vastgoedcommunicatie.
1 februari 2024
3 tips voor meer impactvolle PR in 2024
“We maken een persbericht en sturen dat zo snel mogelijk de wijde wereld in, en liefst naar zoveel mogelijk journalisten tegelijkertijd. Dan zullen de media ons bericht vast en zeker wel oppikken.” In sommige organisaties kruisen ze de vingers in de hoop dat journalisten zitten te wachten op hun nieuws. Wie in 2024 waarheidsgetrouw nieuwswaardige verhalen wil vertellen, pakt zijn communicatie het best op een andere manier aan. Nieuws herkennen én timen, rekening houden met je doelpubliek én kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit, zijn volgens Comm2You de drie kernfactoren om je communicatiedoelen als PR-manager of woordvoerder volgend jaar te halen.
PR-bureau Comm2You ondersteunt sportfederaties en -bedrijven met nieuwe divisie Comm2Sports
Aan de vooravond van het olympische sportjaar 2024 stelt het Brusselse boutique PR-bureau Comm2You haar nieuwe divisie voor. Comm2Sports helpt voortaan sportfederaties, -organisaties en -bedrijven om op een nieuwswaardige en professionele manier te communiceren. Daarnaast zal Comm2Sports zowel sporters, CEO’s, voorzitters als woordvoerders begeleiden in een persoonlijk communicatietraject en biedt het trainingen en workshops aan, onder andere in samenwerking met voormalig sportjournalist Stefaan Lammens.
14 november 2023
PR- en communicatiebureau Comm2You gaat aan de slag voor DELA
Het nieuwe PR- en communicatiebureau Comm2You heeft z’n start niet gemist. Met uitvaartspecialist DELA kan het kersverse bureau meteen een gerenommeerde en maatschappelijk relevante organisatie tot zijn referenties rekenen. Concreet ondersteunt Comm2You vanaf 2023 de persrelaties voor DELA en zoekt het samen met het corporate communicatieteam van de uitvaartspecialist naar nieuwswaardige verhalen om afscheid en rouw bespreekbaar te maken in onze samenleving.
7 februari 2023
Nieuw communicatiebureau Comm2You brengt PR terug naar essentie
Het Belgisch communicatielandschap heeft er een opvallende nieuwkomer bij. Ervaren communicatie-experts Bert Bouserie en Joost Freys hebben Comm2You opgericht. Het nieuwe PR-bureau gaat voor een persoonlijkere aanpak en helpt zowel gevestigde bedrijven als start-ups en non-profitorganisaties om helderder en vooral meer nieuwswaardig te communiceren.
10 januari 2023